Egy webshop megtervezésekor a legfontosabb az egyes termékeket bemutató aloldal megjelenése. Nem elég szép, valósághű képeket feltölteni a termékről, azoknak érvényesülniük is kell, és a vásárlónak úgy kell éreznie, hogy tálcán kínálja magát neki a termék.
A minél élesebb, részletesebb képek, ábrák, kis gifek, videók nagyon fontos szerepet játszanak abban, hogy a termék végül a kosárban landoljon, erre pedig már a webshop tervezése előtt kell gondolni. Mielőtt felkeresnél egy webfejlesztő céget, érdemes profi termékfotóssal befotóztatni a termékeidet, továbbá elgondolkodni azon, hogy milyen más multimédiás tartalommal szeretnéd még megmutatni az általad kínált áru kiemelkedő minőségét. Ellenállhatatlan termékoldal csak igényes vizuális tartalomból készülhet.
Válogatásunkban olyan termékoldalakat mutatunk be, amelyek kreativitásukkal, letisztultságukkal, ötletességükkel kitűnnek az átlagból, és maradéktalanul érvényesülést szereznek a portékának.
Letisztult színvilág, stílusos image videó. A legjobb a Bellroy termékbemutató oldalában, hogy egy csúszka segítségével szabályozhatjuk, mennyire legyen megtöltve a szép bőr pénztárca, ami azt ígéri, hogy kártyákkal és papírpénzzel dugig teletömve sem lesz bumszli vastag, hanem könnyen kezelhető és zsebre tehető marad.
Intelligens megoldás okosan bemutatva. Az aprócska, mobilra csatlakoztatható bankkártyaolvasó minimális szöveggel, pár képpel szemlélteti, milyen praktikus
kis eszközről van szó.
Sikkes minimalizmus, teljes képernyőszélességet kitöltő stílusos videók, nem tolakodó image fotók, amelyeken érvényesülnek a közeli részletek, és könnyen áttekinthető összehasonlító táblázat jellemzi a Bang Olufsen multimédiás készülékeinek termékoldalait.
A Glossier sminktermékeinek oldala első blikkre nem tűnik különlegesnek. Kicsit tüzetesebben megnézve azonban feladja a leckét minden dekorkozmetikai termékeket vagy divatcikkeket értékesítő webshopnak. Hogy milyen színeket viseljünk, gyakran csak többszöri kipróbálás után tudjuk eldönteni. A Glossier gondolt erre. A dekorkozmetikumok minden egyes árnyalatát különböző bőrszínű modelleken nézhetjük meg, a legtöbbet nem csak fotón, hanem videóban is.
Vászon ágyneműk, amelyekbe úgy belenagyíthatsz, hogy a szálak is látszanak a képen. Az oldal minimalista megjelenése és a szellősen középre rendezett tartalom az ágyneműk textúrájára és visszafogott tónusaira helyezi a hangsúlyt. A videó szép és vonzó beállításban mutatja be a terméket, a táblázat szellős és áttekinthető, az oldal alján pedig lakberendezési tippekkel, ötletekkel prezentálják az ízléses felhasználást.
Kártyajátékoknak ilyen kellemes webshopja még nem volt. A képeken a kártyáknak nemcsak a grafikája látszik, de a textúrája is szinte tapintható. A visszafogott vásárlófelület jól kivehetően elkülönül a hosszú leírástól, amely olvasmányos, blogszerű, gifekkel színesített tartalommal hozza meg a kedvet a játékhoz.
Ismét egy vizuálisan minden igényt kielégítő termékoldal, ahol a képek uralják a látogató tekintetét. A szín- és méretválasztó eszközök valamint a leírás lenyitható fülei praktikusan kézre állnak. A kattintás nélkül betöltődő mini videó ügyes megoldás arra, hogy használat közben bemutassa a terméket anélkül, hogy a látogatónak az oldal betöltése után bárhova kattintania kéne.
Webshop dobozos leves alapleveknek? Túlzásnak tűnhet, azonban az az oldal nagyon ízléses. A termék úgy helyezkedik el a háttérben, mintha tényleg elénk helyezték volna, a betűtípus grill éttermek stílusát idézi, még a tápértéktáblázat is autentikusan a doboz oldaláról ugrott le. Az értékelések keresője pedig példaértékű: szűrni lehet, hogy az egyes hozzászólók a termék mely paramétereit említették az értékelésükben.