Lépjen kapcsolatba velünk!     +36 70 3380737     uh.enilogrebew@selas

Digitális analitika, Google Analytics

Digitális analitika

A tapasztalatok szerint a honlap és webáruház tulajdonosok nem ismerik eléggé a látogatóikat, vagy úgy érzik, hogy további információkra lenne szükségük róluk a minél sikeresebb online jelenlétért. Ebben segít a Google Analytics és a Webergoline csapata.

Kérje árajánlatunkat

Mit tartalmaz a digitális analitika?

Google Analytics

A Google Analytics az egyik legnagyobb web- és digitális analitikai rendszer, ami már évek óta segíti a honlaptulajdonosokat, hogy minél jobban megértsék látogatóikat és ez alapján optimalizálják tartalmaikat. Magyarországon is ez a legelterjedtebb mérési rendszer. Az Analytics rendkívül mélyreható elemzéseket tesz lehetővé, melyek beállításához és alkalmazásához már szakszerű segítséget érdemes igénybe venni. Ráadásul akár 2-3 havonta jelennek meg újabb funkciók, frissítések a Google Analitycs rendszeréhez, így ezek követése még további erőforrást és odafigyelést igényel. Mi azért vagyunk, hogy segítsünk önnek kiaknázni eme nagyszerű lehetőséget és ez által növelni weboldala hatékonyságát.

Universal Analytics

2014 több szempontból is fontos volt az online marketing szakmának. Ennek az egyik oka, hogy ebben az évben vált teljes mértékben elérhetővé a Google Analytics teljesen megreformált rendszere, ami az Universal Analytics nevet kapta. Ezzel együtt a webanalitika egy újabb szinte lépett és sokkal inkább digitális, illetve univerzális analitikáról beszélhetünk.

Mi is az a Google Tag Manager (GTM)?

A magyarul Google Címkekezelőnek fordítható. A rendszer lényege, hogy az oldalunkon csak egyetlen egy kódot (a GTM kódját) kell elhelyezni, mivel a többi kód a honlapunkból ebbe a gyűjtő rendszerbe kerül, melyet a Tag Manager online kezelőfelületén állíthatunk be.

Digitalis analitika

Miért hasznos a Tag Manager?

Egy helyen, rendszerezetten megtalálhatóak a különböző követő kódok, illetve számos egyedi kódot (címkét) is elhelyezhetünk ebben (pl.: adatréteg változók, automatikus eseménykövetés, makrók, stb). Ezeknek a lényege, hogy minél kevesebb kóddal minél több dolgot tudjunk beállítani és mérni a weboldalon. Nem utolsó sorban a Google előnyben részesíti azokat a weboldalakat, melyek használják a Google tag Managert. Függetlenség az IT-tól. Számos olyan online marketing rendszer van, ami használatához szükség van valamilyen kód elhelyezésére a honlapunkban (pl.: google analytics, google adwords konverziómérés, facebook remarketing illetve konverziókövetés)

Az alábbi kérdésekre keresi a választ?

  • Google AdWords hirdetési fiók audit
  • Mik azok a termékeim/szolgáltatásaim, amik vonzzák a látogatókat?
  • Mik a legnépszerűbb tartalmaim, termékeim vagy szolgáltatásaim?
  • Miért van az, hogy elegendő a látogatóm, mégis csak kis részükből lesz vásárló?
  • Miért van az, hogy sokan megkezdik a vásárlási folyamatot, de csak kis részük fejezi be?

Miben lehetünk az Ön segítségére?

  • Analitikai tanácsadás
  • Analitikai audit
  • Analitikai oktatás
  • Google Analytics és Google Tag Manager implementálás és beállítás
  • Konverzió optimalizálás
  • Weboldal teljesítményjavítás
  • Mobilanalitikai tanácsadás

Miért érdemes minket választania?

Hivatalos Google Analytics szakértői minősítéssel rendelkező tanácsadóink készséggel állnak rendelkezésre. Kérdése van, segítségére lehetünk? Forduljon hozzánk bizalommal!

Kérje árajánlatunkat

Kedves látogatónk weboldalunk sütiket használ. Az Uniós törvények értelmében kérjük engedélyezd a sütik használatát!
Értem Részletek