A banner a hirdetések egyik legfigyelemfelkeltőbb formája. A banner szó alatt olyan hirdetéseket és reklámanyagokat értünk, amelyek grafikai elemeket tartalmaznak. Mivel a honlap lényeges részét képezi, fontos, hogy a banneren lévő képi és szöveges tartalom illeszkedjen a weboldal megjelenéséhez. Olvasás közben a látogató tekintetét odavonzza egy mozgó színes kép és kattintásra ösztönözi. A bannerek hatékonysága abban áll, hogy önmagunkban is megállják a helyüket, ugyanakkor szöveges hirdetések nagyszerű kiegészítői lehetnek. Megkülönböztetünk statikus és dinamikus (animált) bannereket. A statikus banner olyan képi, grafikai elemeket megjelenítő hirdetés, amely nem tartalmaz mozgó elemelet. A statikus banner készítés előnye az, hogy szervesen illeszkedhet a weboldalunk arculatához, mégis hangsúlyosabb, mint egy szöveges hirdetés. Ezzel szemben az animált vagy dinamikus bannerek nevükből kifolyólag mozgó elemeket is tartalmaznak. A dinamikus bannereknek technológiai szempontból a leginnovatív megvalósítása a HTML5 bannerek. A banner tervezés ezen része nagyon izgalmas, hisz a HTML5 banner programozható, minden eszközön meg fog jelenni külön bővítmény telepítése nélkül, ráadásul reszponzív is. Amennyiben banner készítésre lenne szükséged, mindenképp ilyen jellegű megoldásban gondolkodj.

A legtöbb online hirdetési kampány szerves részét képezik a gif és/vagy a html5 bannerek. Örömmel segítünk ügyfeleinknek ezek megtervezésében és lefejlesztésében, hogy méltó módon hirdessék termékeiket és szolgáltatásaikat.

Reszponzív bannerek

Rendkívül fontos, hogy az elkészített banner minden eszközön tökéletesen jelenjen meg. Mi vállaljuk html5 bannerek készítését, amelyek nem csúsznak el mobilnézetben sem, és minden böngésző által támogatottak.

Milyen felületekre készítünk bannereket?

  • Weboldalak (különleges, akciós ajánlatok)
  • Social média megjelenések (Facebook, LinkedIn, YouTube profil- és borítókép)
  • Google Ads kampányok

A legtöbbet használt bannerméretek:

  • Full banner: 468×60 px
  • Half banner: 234×60 px
  • Button: 120×90 vagy 120×60 px
  • Vertical banner: 120×240 px
  • Leaderboard: 728×90 px
  • Skyscraper: 120×600 px
Webáruház készítés

Mindezeken kívül igény esetén készítünk egyedi méretű bannereket is.

A banner tervezés kapcsán rugalmasak vagyunk. A banner készítés történhet kapott kreatívok alapján (az ügyfél által küldött anyagok) de az sem jelent gondot, ha nincs konkrét elképzelés, illetve céges arculat. Egyedi banner fejlesztésben is otthon vagyunk, ilyenkor saját kreatív anyagainkat felhasználva találjuk meg az ügyfél számára legjobb megoldást, ami kitűnően illeszkedik a weboldalához. A banner tervezés és a banner készítés során a legújabb trendeket követjük, hogy a kialakított banner valóban növelje ügyfeleink weboldalának látogatottságát. Arra is figyelünk, hogy ha az általunk tervezett bannert Google Ads kampányokhoz szeretnék ügyfeleink felhasználni, azok a Google által preferált paraméterek mentén készüljenek (mozgó banner hossza, mérete, tartalma).

Érdemes bannert készíttetni?

A bannervakság ma már nem új fogalom, röviden összefoglalva annyit jelent, hogy az internetfelhasználók megtanulták kizárni a figyelmükből a bannereket, mert rengeteget láttak és hozzászoktak. Ezért is különösen fontos, hogy a banner készítés során végigvegyük mik azok a tényezők, amelyek szükségesek ahhoz, hogy a bannerek sikeresek legyenek. A válasz a kérdésre pedig egyértelműen igen, hiszen egy jól elkészített banner nagy hasznot hozhat. Akár egy Facebook borítóképről, akár egy weboldalon elhelyezett hirdetésről beszélünk a banner készítés szükségessége megkérdőjelezhetetlen.

A sikeres banner készítés elemei:

  • A banner illeszkedjen a weboldal designjához.
  • Ne használjunk túl rikító képeket és effekteket!
  • Helyezzünk el rajta CTA (Call to Action) gombokat!
  • Válasszunk megfelelő helyet a banner számára!

Google szabályozás a hirdetési banner készítés terén

A Google a különböző méretezéssel kapcsolatos követelmények mellett tartalmi elvárásokat is támaszt a bannerekkel szemben. Ezen követelmények egyike, hogy 30 másodpercben maximalizálja a Google egy banner hosszát. Fontos elvárás továbbá, hogy a hirdetési bannereknek egyértelműen megkülönböztethetőnek kell lenniük az oldal többi tartalmához képest. Bízunk benne, hogy bennünket fogsz választani a (html5 vagy gif) banner készítéséhez, illetve fejlesztéséhez! Bármilyen kérdésed merülne fel a banner készítés terén kérjük, fordulj hozzánk bizalommal!

Segítünk abban, hogy megvalósítsd elképzeléseidet!

Munkatársunk 1 munkanapon belül felveszi veled a kapcsolatot!